NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

La 25 mai 2018 a intrat in vigoare pe teritoriul UE Regulamentului General pentru Protecția Datelor (General Data Protection Regulation – GDPR), Regulamentul UE 2016/679.
Informarea corectă a utilizatorilor acestui site este importantă pentru noi, așa că o să-ți explicăm în detaliu, în rândurile care urmează, ce date colectăm de la tine, cum le folosim, în ce scop le folosim și care sunt drepturile tale în acest context.
SC Ridal System SRL se angajează să vă protejeze intimitatea. Contactați-ne la office@ridalsystem.ro dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale și vă vom ajuta cu plăcere.
Prin utilizarea acestui site sau / și serviciile noastre, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
Scopul colectării datelor este: îndeplinirea obligațiilor asumate prin contractele / contactele încheiate cu clienții si partenerii.

Cuprins

  1. Definiții utilizare
  2. Principii de protecție a datelor
  3. Ce drepturi aveți cu privire la utilizarea datele personale
  4. Ce date personale colectăm
  5. Cum folosim datele dumneavoastră personale
  6. Cine altcineva are acces la datele personale
  7. Securizarea datele d-voastră
  8. Informații despre cookie-uri
  9. Autoritatea de Supraveghere – Informații de contact
  1. Definiții
    Datele cu caracter personal – orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă.
    Prelucrare – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal.
    Persoana vizată – persoana fizică a cărei date personale sunt prelucrate.
    Copil – o persoană fizică cu vârsta sub 18 ani.
  1. Principii de protecție a datelor
    Ne angajam să urmăm următoarele principii de protecție și prelucrare a datelor cu caracter personal.
    Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
    Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
    Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
    Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 10 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât daca este necesar sau in conformitate cu alte legi.
    Vom face tot posibilul pentru a asigura acuratețea datelor.
    Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.
  1. Drepturile persoanelor vizate
    Persoana vizată are următoarele drepturi:
    • Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
    • Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
    • Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
    • Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
    • Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
    • Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
    • Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
    • Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
    • Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
    • Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
    • Dreptul de a retrage consimțământul – ai dreptul retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.
  1. Ce date personale colectam
    Formularul de contact din paginile site-ului, în afara zonei de portofoliu.
    Acestea sunt : Nume, Prenume, telefon, e-mail.
  1. Cum folosim datele dumneavoastră personale
    Noi folosim datele dvs. personale pentru a:
  • gestiona relațiile comerciale si contractuale, identificăm nevoile clienților și venim în întâmpinarea lor cu soluții personalizate, în scop benefic atât pentru clienți cât și pentru Ridal System;
  • îndeplinirea unei obligații în conformitate cu legea sau contractul;
  • în rapoartele si statisticile interne ale companiei.
    Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
  • pentru a vă identifica;
  • pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/vă oferta un produs;
  • în vederea comunicării cu dumneavoastră fie in scopuri de vânzări sau facturare;
  • în rapoartele și statisticile interne ale companiei.
    Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. Personale daca este cazul în următoarele scopuri:
  • pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte in diferite campanii de marketing;
  • pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dumneavoastră;
    Noi procesam datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege și / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru opțiunile prevăzute de lege. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dumneavoastră atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.
    Procesăm datele personale până când:
  • clienții ies în afara perioadei contractuale,
  • închid afacerea,
  • decidem de comun acord că nu avem o colaborare valoroasă.
    Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.
  1. Cine altcineva are acces la datele personale
    Păstrăm datele pe email / client de email și în CPanel, soluție în cloud găzduită pe servere din Romania.
    Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau instituțiilor publice decât atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.
  1. Cum putem securiza datele d-voastră
    Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.
    Chiar dacă încercăm tot ce ne sta în putință, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, ne angajam să notificam autoritățile competente privind încălcările protecției datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
    Tehnologie
    CPanel actualizează în mod regulat toate softwarele aplicate în vederea apărării suprafețele de atac cunoscute, pe toate nivelele (mijloace utilizate de colegi, sisteme de operație a serverelor, strat de virtualizare, sistem de operare oaspeți, aplicație).
    Serverele noastre se află în unul dintre cele mai sigure centre de date din Europa (Cluj sau București). Aplicăm o infrastructură redundantă și scalabilă care nu are niciun punct sau mijloc, al cărei defecțiune ar cauza oprirea serviciului.
    Zilnic se efectuează salvarea automată criptată a datelor care sunt portate într-un alt centru de date ca, în cazul unor situații de urgență să fie asigurată posibilitatea restabilirii datelor.

    Protecție împotriva accesării
    Accesul fizic la infrastructură este extrem de limitat. În toate cazurile este necesară identificarea corespunzătoare.
    Siguranța rețelei
    Serverele de stocare a datelor sunt separate de lumea externă prin paravane de protecție (firewall) de mai multe nivele. Doar serverele dedicate echilibrării încărcării dispun de conexiune de internet. Serverele de aplicații și cele de stocarea datelor funcționează pe rețele interne separate, conexiunea dintre acestea este asigurată de un paravan de protecție / nivel de echilibrarea încărcării intermediar.
    Mediile de date clare/de testare/test de integrare/de dezvoltare funcționează pe rețele diferite.
    Datele stocate sunt protejate de alarmă împotriva pătrunderii și atacului de înșelăciune electronică (phishing). Serviciile, protocoalele și softwarele neutilizate vor fi îndepărtate. Toate softwarele noastre funcționează din baze minimale, instalează doar softwarele necesare.

    Politica fata de minori
    Nu intenționăm să colectăm cu bună știință informații de la minori. Nu vizăm minorii ca potențiali beneficiari ai serviciilor noastre.
  1. Cookie-urile și alte tehnologii pe care le folosim
    Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări comportamentul utilizatorilor pe site și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.

Un cookie este un fișier text stocat pe computer dvs.. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze mai bine. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții.
Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:
Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
Cookie-uri de funcționalitate – aceste cookie-uri oferă funcționalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibile caracteristici mai personalizate. De exemplu, acestea ar putea să-și amintească numele și adresa de e-mail în formularele de comentarii, astfel încât nu trebuie să reintroduceți această informație data viitoare când faceți un comentariu în secțiunea de blog a site-ului.
Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului web și a serviciilor noastre.
Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului dumneavoastră. În mod alternativ, puteți controla anumite module cookie terță parte utilizând o platformă de îmbunătățire a confidențialității, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informații despre cookies, vizitați allaboutcookies.org.
Utilizăm Google Analytics pentru a măsura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politică de confidențialitate pe care o puteți consulta aici. Dacă doriți să renunțați la urmărirea de către Google Analytics, accesați Google Analytics opt-out page.

  1. Autoritatea de Supraveghere – Informaţii de contact
    Website: https://www.ridalsystem.ro/
    Email: office@ridalsystem.ro
    Telefon: +4 0737 061 987
    Adresa: Bd. Unirii, nr.70, Sector 3, București

Datele Dvs. nu vor fi utilizate în alte scopuri decât cele pentru care v-ați dat acordul și nu vor fi făcute publice unei terțe persoane.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/btmdesig/ridalsystem.ro/wp-includes/functions.php on line 5420